영유아 케어 브랜드 소중한 습관, 제46회 베이비페어 참가

2024-09-19

자연주의 더마 코스메틱 브랜드 '소중한 습관(SOSEUP)'이 9월 26일부터 29일까지 서울 코엑스에서 개최되는 제46회 베페 베이비페어에 단독 부스로 참가한다. 소중한습관은 영유아 케어 시장에서의 입지를 강화하고, 브랜드의 혁신성과 안전성을 널리 알리는 중요한 기회로 이번 행사에 참여한다고 밝혔다.

이번 베페 베이비페어에서 소중한 습관은 다양한 제품을 선보인다. 대표 제품인 '아기 엉덩이 피니셔'는 물 없이 간편하게 사용할 수 있는 혁신적인 노워시 클렌저로, 바쁜 현대 부모들의 육아 부담을 덜어줄 솔루션으로 주목받고 있다. 또한, '소중한 물티슈', '베이비 샴푸바', '베이비 목욕바' 등 영유아를 위한 다양한 제품들이 부스에서 소개될 예정이다.

소중한 습관은 부스를 방문하는 고객들을 위해 다양한 이벤트와 혜택을 준비하였다고 한다. 제품 체험 기회를 비롯해 구매 고객을 위한 특별 할인, SNS 이벤트, 경품 추첨 등 다채로운 프로그램을 통해 방문객들의 관심을 끌 계획이다.

소중한습관의 주성균 대표는 "이번 베페 베이비페어 단독 부스 참가를 통해 더 많은 고객들에게 소중한 습관의 철학과 제품의 우수성을 알릴 수 있어 기쁘다"며, "자연의 힘을 담은 혁신적인 제품으로 아기들의 건강한 피부를 지키는 데 기여하고 싶다"는 포부를 밝혔다.

*아래는 위 기사를 '구글 번역'으로 번역한 영문 기사의 [전문]입니다. '구글번역'은 이해도 높이기를 위해 노력하고 있습니다. 영문 번역에 오류가 있을 수 있음을 전제로 합니다.<*The following is [the full text] of the English article translated by 'Google Translate'. 'Google Translate' is working hard to improve understanding. It is assumed that there may be errors in the English translation.>

Infant care brand Sojung Habit participates in the 46th Baby Fair

- Reporter Moon Hae-chan

Naturalistic derma cosmetic brand 'Sojung Habit (SOSEUP)' will participate in the 46th Beppe Baby Fair held at COEX in Seoul from September 26 to 29 with a single booth. Sojung Habit announced that it is participating in this event as an important opportunity to strengthen its position in the infant care market and to widely publicize the brand's innovation and safety.

'Sojung Habit' product lineup to be exhibited at the 46th Beppe

Sojung Habit will present a variety of products at this Beppe Baby Fair. Its representative product, 'Baby Bottom Finisher', is an innovative no-wash cleanser that can be used conveniently without water, and is gaining attention as a solution that will ease the burden of childcare for busy modern parents. In addition, various products for infants and toddlers such as 'Sojung Wet Tissue', 'Baby Shampoo Bar', and 'Baby Bath Bar' will be introduced at the booth.

Precious Habits said that they have prepared various events and benefits for customers visiting their booth. They plan to attract visitors’ attention through various programs such as product experience opportunities, special discounts for customers who purchase, SNS events, and prize draws.

Precious Habits CEO Sungkyun Joo said, “I am glad that I can introduce Precious Habits’ philosophy and product excellence to more customers through this exclusive booth participation in the Beppe Baby Fair,” and expressed his aspiration to “contribute to protecting babies’ healthy skin with innovative products that contain the power of nature.”

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